VÝMENA & VRÁTENIE & REKLAMÁCIA TOVARU

 

Tento text je iba informatívny a slúži kupujúcim pre rýchlejšie zorientovanie sa v postupe pri výmene, vrátení a reklamácii tovaru. Úplné znenie všeobecných obchodných podmienok nájdete TU

 

VÝMENA TOVARU

 

Postup pri VÝMENE tovaru:

 

Kontaktujte Nás prostredníctvom emailu: info.nikolina@gmail.com , formou sms +421944309099 alebo najrýchlejši spôsob prostredníctvom facebook stránky NIKOLINA https://www.facebook.com/nikolinashop/?epa=SEARCH_BOX

 

VRÁTENIE TOVARU

 

Tovar zakúpený v eshope www.NIKOLINA.sk ,alebo prostredníctvom facebook stránky NIKOLINA môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru.

 

Postup pri VRÁTENÍ tovaru:

1) Informuje Nás prostredníctvom emailu: info.nikolina@gmail.com , formou sms +421944309099 alebo prostredníctvom facebook stránky NIKOLINA https://www.facebook.com/nikolinashop/?epa=SEARCH_BOX o tom že tovar vraciate, v správe Nám uveďte číslo objednávky, meno, kód tovaru a počet kusov ktorý vraciate.

2) Vypíše a podpíše formulár odstupenie od zmluvy - Na stiahnutie TU . Formulár odstúpenia od zmluvy nám zašlite spolu s tovarom, ktorý vraciate.

(pokiaľ nemáte možnosť si formulár odstúpenia od zmluvy vytlačiť stačí ak ho napíšete ručne).

3) Nový nepoškodený tovar s faktúrou a formulárom odstúpenia od zmluvy zabaľte a zašlite Nám ho ako doporučený list alebo balík (pokiaľ zašlete tovar ako obyčajnú zásielku môže sa stať že sa zásielka stratí, za takúto prípadnú stratu zásielky nenesie predávajúci zodpovednosť a tým pádom Vám nebudú vrátené peniaze)

Adresa pre vrátenie tovaru:  Nikola Erdélyiová, Ružinovská 18186/44, 821 03 Bratislava

4) Po prevzatí vráteného tovaru predávajúcim budú kupujúcemu vrátené peniaze do 14 kalendárnych dní.

 

!!!Tovar spolu s odstúpením od zmluvy musí byť predávajúcemu vrátený v lehote najneskôr do 14 kalendárnych dní od prevzatia tovaru kupujúcim. V prípade ak bude tovar doručený predávajúcemu neskôr, kupujúcemu nebudú vrátené peniaze a tovar mu bude zaslaný späť po uhradení nákladov na prepravu.

 

 

REKLAMÁCIA TOVARU

 

Postup pri REKLMÁCII tovaru:

1) Informuje Nás prostredníctvom emailu: info.nikolina@gmail.com , formou sms +421944309099 alebo prostredníctvom facebook stránky NIKOLINA https://www.facebook.com/nikolinashop/?epa=SEARCH_BOX o reklamácii poškodeného tovaru, v správe Nám uveďte číslo objednávky, Vaše meno, kód poškodeného tovaru (všetko nájdete na faktúre ktorá slúži ako daňový doklad v prípade reklamácie).

2) Vypíšte a podpíšte reklamačný protokol - Na stiahnutie TU . Reklamačný protokol nám zašlite spolu s poškodeným tovarom.

(pokiaľ nemáte možnosť si reklamačný protokol vytlačiť stačí ak ho napíšete ručne).

3) Reklamovaný poškodený tovar spolu s daňovým dokladom a reklamačným protokolom Nám zabaľte a zašlite ako doporučený list alebo balík (pokiaľ zašlete reklamovaný tovar ako obyčajnú zásielku môže sa stať že sa zásielka stratí, za takúto prípadnú stratu zásielky nenesie predávajúci zodpovednosť a tým pádom tovar nemôže byť reklamovaný). 

Adresa pre zaslanie reklamovaného tovaru:  Nikola Erdélyiová, Ružinovská 18186/44, 821 03 Bratislava

4) Po prevzatí reklamovaného tovaru predávajúcim bude reklamácia vybavená najneskôr do 30 kalendárnych dní.

 

Uplatnená reklamácia bude vybavená jednou z nasledovných možností:

- Výmena tovaru

- Oprava tovaru

- Vrátenie peňazí

- Zľava z kúpnej ceny

- Nebola uznaná (tovar bol mechanicky poškodený kupujúcim)

- iné.....................................................................................................

 

V prípade ak Vám bola reklamácia zamietnutá môžete požadovať vykonanie odborného posúdenia.