VÝMENA & VRÁTENIE & REKLAMÁCIA TOVARU

 

Tento text je iba informatívny a slúži kupujúcim pre rýchlejšie zorientovanie sa v postupe pri výmene, vrátení a reklamácii tovaru. Úplné znenie všeobecných obchodných podmienok nájdete TU

 

VÝMENA TOVARU

 

Postup pri VÝMENE tovaru:

 

Kontaktujte Nás prostredníctvom emailu: info.nikolina@gmail.com , formou sms +421944309099 alebo najrýchlejši spôsob prostredníctvom facebook stránky NIKOLINA https://www.facebook.com/nikolinashop/?epa=SEARCH_BOX

 

VRÁTENIE TOVARU

 

Tovar zakúpený v eshope www.NIKOLINA.sk ,alebo prostredníctvom facebook stránky NIKOLINA môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru.

 

Postup pri VRÁTENÍ tovaru:

1) Informuje Nás prostredníctvom emailu: info.nikolina@gmail.com , formou sms +421944309099 alebo prostredníctvom facebook stránky NIKOLINA https://www.facebook.com/nikolinashop/?epa=SEARCH_BOX o tom že tovar vraciate, v správe Nám uveďte číslo objednávky, meno, kód tovaru a počet kusov ktorý vraciate.

2) Vypíše a podpíše formulár odstupenie od zmluvy - Na stiahnutie TU . Formulár odstúpenia od zmluvy nám zašlite spolu s tovarom, ktorý vraciate.

(pokiaľ nemáte možnosť si formulár odstúpenia od zmluvy vytlačiť stačí ak ho napíšete ručne).

3) Nový nepoškodený tovar s faktúrou a formulárom odstúpenia od zmluvy zabaľte a zašlite Nám ho ako doporučený list alebo balík (pokiaľ zašlete tovar ako obyčajnú zásielku môže sa stať že sa zásielka stratí, za takúto prípadnú stratu zásielky nenesie predávajúci zodpovednosť a tým pádom Vám nebudú vrátené peniaze)

Adresa pre vrátenie tovaru:  Nikola Erdélyiová, Ružinovská 18186/44, 821 03 Bratislava

4) Po prevzatí vráteného tovaru predávajúcim budú kupujúcemu vrátené peniaze do 14 kalendárnych dní.

 

!!!Tovar spolu s odstúpením od zmluvy musí byť predávajúcemu vrátený v lehote najneskôr do 14 kalendárnych dní od prevzatia tovaru kupujúcim. V prípade ak bude tovar doručený predávajúcemu neskôr, kupujúcemu nebudú vrátené peniaze a tovar mu bude zaslaný späť po uhradení nákladov na prepravu.

 

 

REKLAMÁCIA TOVARU

 

Postup pri REKLMÁCII tovaru:

1) Informuje Nás prostredníctvom emailu: info.nikolina@gmail.com , formou sms +421944309099 alebo prostredníctvom facebook stránky NIKOLINA https://www.facebook.com/nikolinashop/?epa=SEARCH_BOX o reklamácii poškodeného tovaru, v správe Nám uveďte číslo objednávky, Vaše meno, kód poškodeného tovaru (všetko nájdete na faktúre ktorá slúži ako daňový doklad v prípade reklamácie).

2) Vypíšte a podpíšte reklamačný protokol - Na stiahnutie TU . Reklamačný protokol nám zašlite spolu s poškodeným tovarom.

(pokiaľ nemáte možnosť si reklamačný protokol vytlačiť stačí ak ho napíšete ručne).

3) Reklamovaný poškodený tovar spolu s daňovým dokladom a reklamačným protokolom Nám zabaľte a zašlite ako doporučený list alebo balík (pokiaľ zašlete reklamovaný tovar ako obyčajnú zásielku môže sa stať že sa zásielka stratí, za takúto prípadnú stratu zásielky nenesie predávajúci zodpovednosť a tým pádom tovar nemôže byť reklamovaný). 

Adresa pre zaslanie reklamovaného tovaru:  Nikola Erdélyiová, Ružinovská 18186/44, 821 03 Bratislava

4) Po prevzatí reklamovaného tovaru predávajúcim bude reklamácia vybavená najneskôr do 30 kalendárnych dní.

 

Uplatnená reklamácia bude vybavená jednou z nasledovných možností:

- Výmena tovaru

- Oprava tovaru

- Vrátenie peňazí

- Zľava z kúpnej ceny

- Nebola uznaná (tovar bol mechanicky poškodený kupujúcim)

- iné.....................................................................................................

 

V prípade ak Vám bola reklamácia zamietnutá môžete požadovať vykonanie odborného posúdenia.

 

 

 

 

 

 

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie